Формування музичних уподобань учнів основної школи

Автор(и)

  • Інна Сергіївна Райт Науковий співробітник лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти ІПВ НАПН України, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2018-4-13-18

Ключові слова:

музичні уподобання, вчитель музики, музично-стильовий підхід, музична імпровізація

Анотація

Висвітлено особливості формування музичних уподобань учнів основної школи на уроках музичного мистецтва. З’ясовано основні відмінності між поняттями «уподобання», «інтерес» та «художній смак». Визначено музичні уподобання як тимчасову форму ставлення особистості до результатів власної музичної діяльності, яка виражає особистісні художні надбання, отримані у процесі сприйняття й осмислення музики, виконавства і мистецько-творчої діяльності.

Акцентовано значення музично-стильового підходу в діяльності вчителя. Виділено основні музичні стилі та жанри, що формують поліваріантність уподобань учнів. Досліджено значення імпровізації як ефективного методу формування мистецьких уподобань учнів.

Посилання

Gajdamaka, V. (2017) Vyvchennya predmetiv xudozhno-estetychnogo cyklu v osnovnij shkoli: metodychni rekomendaciyi [Study of the subjects of artistic and aesthetic cycle in the basic school: methodical recommendations]. Mystecztvo ta osvita, 3 (85), 48-52.

Denysyuk, I. S. (2016) Muzychna improvizaciya: vid vchytelya muzyky do uchnya [Musical improvisation: from music teacher to student]. Mystecztvo ta osvita, 2 (80), 18–22.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf

Komarovska, A. (2016) Mysteczka osvita: glybyna j bagatogrannist [Artistic education: depth and variety]. Mystecztvo ta osvita, 1 (79), 6-9.

Padalka, G. (2016). Rozvytok mysteczkoyi osvity: modernizacijni procesy [Development of artistic education: modernization processes]. Mystecztvo ta osvita, 3 (81), 2-6.

Komarovska, A., Myropolska N. YE. & etc. Formuvannya mysteczkyx upodoban uchniv osnovnoyi i starshoyi shkoly na urokax mystecztva ta v pozaurochnyj chas [Formation of artistic preferences of primary and secondary school pupils at art classes and in extra hours]. Kyiv, Vyd-vo Imeks-LTD.

Опубліковано

2018-12-04

Як цитувати

Райт, І. С. (2018). Формування музичних уподобань учнів основної школи. Мистецтво та освіта, (4 (90), 13–17. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2018-4-13-18