Окремі аспекти викладання техніки офорта в Київській Академії мистецтв

Автор(и)

  • Олег Андрійович Тимків викладач графіки Муніципального закладу вищої освіти Київська Академія мистецтв, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-3-26-31

Ключові слова:

Муніципальний заклад вищої освіти Київська Академія мистецтв, графічне мистецтво, учні 9-х класів, ескіз, «робочий картон», офорт, композиція, диптих, триптих, естампна дошка

Анотація

Представлено генезу розвитку традиційних графічних друкованих технік – гравюри і офорта.

Висвітлено особливості вивчення мистецтва графіки учнями різних вікових груп Муніципального закладу вищої освіти Київська Академія мистецтв. На підґрунті педагогічного досвіду автора представлено етапи виконання учнями 9-х класів власних художніх творів у техніці офорта з наданням методичних рекомендацій щодо педагогічного супроводу їх роботи. Надані методичні рекомендації будуть корисними для педагогів, які викладають графіку в спеціалізованих мистецьких закладах та вчителям образотворчого мистецтва у загальноосвітніх навчальних закладах.

Посилання

Averianova, N. M. (2007). Obrazotvorche mystetstvo yak chynnyk natsionalnoho vykhovannia osobystosti (ukrainoznavchyi analiz) [Fine art as a factor of national education of a personality (Ukrainian studies analysis)] (Doctoral dissertation, Kyiv).

Kozlovska, I. M., & Yakymovych, T. D. (2014). Osoblyvosti intehratsii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv narodnykh khudozhnii promysliv [Features of integration in the professional training of future specialists of folk arts]. Novi Tekhnolohii Navchannia, 81, 31–35.

Samoilenko, H., & Samoilenko, S. (2007). Rozvytok kultury na Pivnichnomu Livoberezhzhi Ukrainy u druhii polovyni XVII – XVIII stolittia [Development of culture on the northern left bank of Ukraine in the second half of the XVII – XVIII centuries]. Nizhyn: Vydavnytstvo «NDU».

Serdiuk, I. (2011). Polkovykh horodov obyvateli: istoryko-demohrafichna kharakterystyka miskoho naselennia Hetmanshchyny druhoi polovyny XVIII stolittia [Regimental town’s inhabitants: Historical and demographic characteristics of the urban population of the Hetmanate of the second half of the XVIII century]. Poltava: TOV «ASMI».

Martynenko, D. V. (2014). Rozvytok natsionalnoho shkilnytstva na livoberezhnii ta slobidskii Ukraini u XVIII stolitti [Development of national schooling on the left bank and Sloboda Ukraine in the XVIII century] (Doctoral dissertation, Sumy).

Pereima, L. (2018). Hromadski muzei Lvivshchyny u XXI stolitti: napriamky diialnosti [Public museums of Lviv region in the XXI century: Directions of activity]. In Muzei – platforma suspilnoho dialohu: Conference Proceedings (pp. 374–392). Lviv: Istorychnyi muzei.

Tymkiv, B. (2004). Formuvannia khudozhnoi etnokultury studentiv zasobamy narodnoho dekoratyvno-prykladnoho mystetstva [Formation of artistic ethno-culture of students by means of folk arts and crafts]. Narodne Mystetstvo, 1/2, 54–55.

Опубліковано

2019-08-22

Як цитувати

Тимків, О. А. (2019). Окремі аспекти викладання техніки офорта в Київській Академії мистецтв. Мистецтво та освіта, (3 (93), 26–31. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-3-26-31