Використання інформаційних онлайн-сервісів на уроках музичного мистецтва в 5–7 класах

Автор(и)

  • Віталія Михайлівна Терпімова вчитель музичного мистецтва Енергодарської ЗОШ № 7, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, м. Енергодар, Запорізька область https://orcid.org/0000-0001-5534-2313

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2021-3(101)-18-24

Ключові слова:

урок музичного мистецтва, освітні онлайн-сервіси, дистанційне і змішане навчання, структура уроку музичного мистецтва, 5–7 класи

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі використання онлайн-сервісів в умовах дистанційного та змішаного навчання на уроках музичного мистецтва. Подано опис платформ та веб-сервісів для організації онлайн-уроків, висвітлено доцільність використання окремих інформаційних онлайн-сервісів з огляду на їхню специфіку на різних етапах уроку музичного мистецтва. Зміст статті ґрунтується на власному педагогічному досвіді: представлено технологічну карту дистанційного уроку музичного мистецтва в 6 класі «Рондо запрошує в коло».

Посилання

Bodnariuk, L.S. (2021). Navchaiemo mystetstva u dystantsiinomu formati [Teaching art in a distance format]. Mystetstvo ta osvita [Art and Education], 2 (100), 24-31.

Volkova, O.B., & Bilkevych, L.Yu, (2018). Vykorystannia Internet-servisu LearningApps na urokakh informatyky v pochatkovii shkoli [Using the Internet service LearningApps at computer science lessons in primary school]. Retrieved from https://cutt.ly/5Q2nzdO

Huminska, O.O. (2007). Uroky muzyky v zahalnoosvitnii shkoli [Music lessons in secondary school]. Ternopil: Navchalna knyha-Bohdan.

Dubovyi, Z.S. (2019). Metodyka formuvannia samostiinosti maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dystantsiinoho navchannia [Methods of forming the independence of future music teachers in the process of distance learning]. Innovatsiina pedahohika: nauk. zhurnal, 11 (1), 131–136.

Zubareva, O. (2020). Zastosuvannia dystantsiinoi formy navchannia intehrovanoho kursu «Mystetstvo» v zahalnoosvitnii shkoli [Application of distance learning of the integrated course “Art” in secondary school] Naukove elektronne vydannia «Profesionalizm pedahoha: teoretychni i metodychni aspekty pedahoha». Retrieved from http://pptma.dn.ua/index.php/files/150/13-2020/94/2Zubareva13-25.pdf

Lototska, A., & Pasichnyk, O. (2020). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia v shkoli [Organization of distance learning at school]. Retrieved from https://cutt.ly/AQ2nQqL

Motorna, O.S. (2020). Mystetstvo dystantsiino: vtracheni mozhlyvosti … chy novi perspektyvy? [Art in distance: Lost opportunities…or new prospects?]. Mystetstvo ta osvita [Art and Education], 3 (97), 13-20.

Rostovskyi, O.Ya. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity [Theory and methods of music education]. Ternopil: Navchalna knyha –Bohdan.

Опубліковано

2021-09-25

Як цитувати

Терпімова, В. М. (2021). Використання інформаційних онлайн-сервісів на уроках музичного мистецтва в 5–7 класах. Мистецтво та освіта, (3 (101), 18–24. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2021-3(101)-18-24