Формування професіоналізму вчителя мистецтва як учасника освітньої взаємодії в умовах НУШ
DOI:
https://doi.org/10.32405/2308-8885-2021-1(99)-50-57Ключові слова:
ОІППО, підготовка вчителів мистецтва, НУШ, курси підвищення кваліфікації вчителів мистецької галузі, методична студія вчителів мистецьких дисциплін, обласна web-вітринаАнотація
У статті представлено досвід роботи відділу культури та естетики ДОІППО з підвищення рівня методичної та професійної компетентності педагогічних працівників мистецьких дисциплін області, що включає курсову підготовку педагогів і міжкурсові заходи та сприяє забезпеченню системного розвитку професіоналізму педагогічних працівників в умовах змін, пов’язаних із реалізацією положень Концепції нової української школи та новими викликами дистанційного навчання. Акцентовано увагу на дієвості форм групової взаємодії вчителів мистецтва (професійна група у Фейсбук, методична студія вчителів мистецьких дисциплін в умовах НУШ) та нових формах роботи (обласна web-вітрина).
Посилання
Arystova, L. S. (2019). Slovesni metody na urokakh muzychnoho mystetstva ta intehrovanoho kursu “Mystetstvo” [Verbal methods at music lessons and integrated course “Art”. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3(93), 10–16.
Haidamaka, O. V. (2020). Teoretyko-metodychni oriientyry navchannia mystetva uchniv zakladiv zahalnoi serednoi osvity na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [Theoretical and methodological guidelines for teaching art to students of general secondary education based on competence approach]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3(97), 6–12.
Komarovska, O. A. (2017). Mystetska osvita: peredchuttia zmin i hotovnist uchytelia do nykh [Art education: Anticipation of change and teacher’s readiness for it]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3(85), 10–15.
Kontseptsiia «Nova ukrainska shkola» [The concept of “New Ukrainian School”]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Kucheruk, A. V., & Makhmutova, A. Ye. (2020). Monitorynh stanu orhanizatsii osvitnoi diialnosti haluzi “Mystetstvo” [Monitoring the state of organization of educational activities in the field of “Art”]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 2(96), 2–6.
Lupak, N. M. (2020). Suchasni vymohy do vchytelia mystetstva [Modern requirements for an art teacher]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3(97), 2–6.
Malakhova, M. O. (2014). Tsennostnaia sostavliaiushchaia professionalno-lichnostnykh kachestv uchitelia muzyki [The value component of the professional and personal qualities of a music teacher]. Professional art education and art culture: challenges of the XXI century. In Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia: Conference Proceedings, October 16 – 17 (pp. 399–405). Kyiv.
Masol, L. (2004). Kontseptsiia zahalnoi mystetskoi osvity [The concept of general art education]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 1(31), 2–4.
Masol, L. (n.d.). Kontseptsiia khudozhno-estetychnoho vykhovannia uchniv u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [The concept of artistic and aesthetic education of students in secondary schools]. Retrieved from http://www.yur-info.org.ua/index.hp?lang_id=1&menu_id=1182&article_id=165701
Masol, L. M. (Ed.). (2012). Mystetska osvita v Ukraini: rozvytok tvorchoho potentsialu v XXI stolitti: Analitychna dopovid ukrainskoiu, rosiiskoiu, anhliiskoiu movamy [Art education in Ukraine: the development of creative potential in the XXI century: Analytical report in Ukrainian, Russian, English]. Kyiv: Aura Buks.
Motorna, O. S. (2020). Mystetstvo dystantsiino: vtracheni mozhlyvosti…chy novi perspektyvy? [Art remotely: Lost opportunities… or new perspectives?]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3(97), 13–20.
Prosina, O. (2016). “Mystetstvo” yak odyn iz holovnykh predmetiv u shkoli [“Art” as one of the main subjects in school]. Retrieved from http://education-ua.org/ua/articles/845-mistetstvo-yak-odin-iz-golovnikh-predmetiv-u-shkoli
Prosina, O. V. (2019). Pidhotovka pedahohiv mystetskykh dystsyplin v umovakh neformalnoi osvity [Training of teachers of art disciplines in non-formal education]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3(93), 54–57.