Електронні підручники в опануванні мистецьких дисциплін студентами
DOI:
https://doi.org/10.32405/2308-8885-2018-4-39-43Ключові слова:
електронний підручник, студенти, дисципліни мистецького напряму, система підготовки студентівАнотація
У статті наголошено на необхідності розробки й використання електронних підручників у навчальному процесі коледжів як закладів вищої освіти під час вивчення дисциплін мистецького напряму (рисунок, живопис, кольорознавство, основи композиції). На прикладі розробленого авторського електронного підручника «Пейзажний живопис», адаптованого в роботі зі студентами спеціальностей «Перукарське мистецтво та декоративна косметика» й «Моделювання та конструювання промислових виробів» Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну представлено методичні рекомендації та завдання студентам з опрацювання структурних розділів електронного підручника, які презентують власний педагогічний досвід автора.
Посилання
Azarova, N. V. (n.d.). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii navchannia u vyshchykh yurydychnykh zakladakh osvity [Using information technology education in higher law schools]. Retrieved from http://intkonf.org/azarovanv-vikoristannya-informatsiynih-tehnologiy-navchannya-u-vischih-yuridichnihzakladah-osviti/
Buhaichuk, K. L. (2011). Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information Technologies and Teaching Tools], 2 (22). Retrieved from http://www.journal.iitta.
Vielyieva, A. Sh., & Sulemanova, E.R. Сулеманова Elektronnyi posibnyk: mozhlyvosti ta perspektyvy [Electronic manual: Opportunities and prospects]. Retrieved from http://www.confcontact.com/2009ip/velieva.htm.
Hrytsenchuk, O. O. (2005). Elektronnyi posibnyk i yoho rol u protsesi informatyzatsiyi [Electronic manual and its role in the process of informatization of education]. In V. Yu.Bykov & Yu. O. Zhuk (Ed.), Informatsiini tekhnolohichi zasoby navchannia (pp. 255–261). Kyiv: In-t zasobiv navchannia APN Ukrainy
Huminska, O. (2009). Vykorystannia multymediinykh zasobiv – onovlennia metodyky vykladannia mystetstv [Use of multimedia means – updating of methodology of teaching arts]. Mystetstvo ta Osvita, 3, 21-25; Mystetstvo ta Osvita, 4, 19-22.
Kononets, N. V. Aspekty pedahohichnoi maisternosti vykladacha: rozrobka elektronnykh posibnykiv [Aspects of pedagogical mastery of teacher: Development of electronic manuals]. Retrieved from www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vpm/2009_6/kononec.pdf c 202.
Korbut, O.H. Elektronnyi posibnyk yak element osvitnoho seredovyshcha [Electronic manual as an element of the educational environment]. Retrieved from nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/komp/2009_1/r1_5.pdf.
Lemeshko, L. Yu. (2018). Rol elektronnykh posibnykiv u rozvytku tvorchykh zdibnostei i pidvyshchennia rivnia samostiinosti studentiv na zaniattiakh mystetstvoznavchykh dystsyplin [Role of electronic manuals in the development of creative abilities and increase the level of autonomy of students at classes of art studies disciplines]. In Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. Bohdana Khmelnytskoho. Seriia: Pedahohika: Vol. 2 (pp. 68-74).