Інтегративні технології формування предметних компетентностей учнів початкових класів у процесі навчання інтегрованого курсу «Мистецтво»

Автор(и)

  • Людмила Михайлівна Масол кандидат педагогічних наук, науковий керівник і експерт проекту ЮНЕСКО з мистецької освіти в Україні, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-2-2-9

Ключові слова:

компетентності учнів, інтегрований курс «Мистецтво», Нова українська школа, інтегративні художньо-педагогічні технології, підручники з мистецтва

Анотація

Висвітлено зміст поняття «компетентність», проаналізовано наукові підходи до розгляду компетентностей учнів загальноосвітньої школи. Обґрунтовано авторську інтерпретацію ключових і предметних компетентностей учнів у системі загальної мистецької освіти.

Представлено: класифікацію художньо-педагогічних технологій, спрямованих на формування компетентностей учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» в контексті вимог Нової української школи; особливості інтегративних художньо-педагогічних технологій на прикладі підручників для початкових класів, які стали переможцями Всеукраїнського конкурсу підручників для учнів закладів загальної середньої освіти.

Посилання

Ministry of Science and Education of Ukraine. Typovi osvitni prohramy [Typical educational programs]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programidlya-pochatkovoyi-shkoli

Masol, L. (2019). Nova ukrainska shkola: Metodyka navchannia intehrovanoho kursu «Mystetstvo» u 1-2 klasakh zakladiv zahalnoi serednoi osvity na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [New Ukrainian school: Methods of teaching an integrated course “Art” in 1-2 grades of secondary education based on a competency-based approach]. Kyiv: Heneza,

Masol, L., Haidamaka, O., & Kolotylo, O. (2018). Mystetstvo: Pidruchnyk dlia 1 klasu [Art: Textbook for 1st grade]. Kyiv: Heneza.

Masol, L., Haidamaka, O., & Kolotylo, O. (2019). Mystetstvo: Pidruchnyk dlia 2 klasu [Art: Textbook for 2nd grade]. Kyiv: Heneza.

Masol, L., Haidamaka, O., & Kolotylo, O. (2020). Mystetstvo: Pidruchnyk dlia 3 klasu [Art: Textbook for 3rd grade]. Kyiv: Heneza.

Masol, L., Haidamaka, O., & Kolotylo, O. (2019). Mystetstvo. 2 klas. Konspekt-konstruktor urokiv mystetstva: dominanty zmistu i metodyky [Art. 2nd grade. Synopsis-designer of art lessons: Dominants of content and methods. Kyiv: Heneza.

Опубліковано

2020-06-25

Як цитувати

Масол, Л. М. (2020). Інтегративні технології формування предметних компетентностей учнів початкових класів у процесі навчання інтегрованого курсу «Мистецтво». Мистецтво та освіта, (2 (96), 2–9. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-2-2-9