Квест-технологія на уроках мистецтва в старшій школі

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Краснова кандидат педагогічних наук, відмінник освіти України, м. Житомир, Україна https://orcid.org/0000-0002-5308-3909
  • Ія Павлівна Тимофеєва учитель мистецтва, Новодмитрівський НВК Костянтинівського р-ну Донецької області, Україна https://orcid.org/0000-0002-3900-1997

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2021-1(99)-26-31

Ключові слова:

квест, педагогічна квест-технологія, урок-квест, інтегрований курс «Мистецтво», старшокласники

Анотація

Стаття розкриває проблему використання квест-технології у освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. Квест є ефективним засобом активізації пізнавальної діяльності учнів та забезпечення формування ключових і предметних компетентностей учнів і розглядається як освітня технологія чи метод проєктної діяльності. Виокремлено характеристики квесту, спільні риси квесту з іншими технологіями, різновиди квестів.

Розроблено квест-технологію, що складається з підготовчого, змістовного та заключного етапів і передбачає відповідний набір методів на кожному з них. Розглянуто застосування квест-технології у межах вивчення теми “Мистецтво далекосхідного культурного регіону” шкільного інтегрованого курсу “Мистецтво” в 10 класі (тема 3 в блоці програми для загальноосвітніх навчальних закладів (10-11 класи. Рівень стандарту).

Посилання

Zhelizniak, L.D. Tekhnolohiia «Veb-kvest” na urokakh informatyky [Technology of «Web-quest” is on the lessons of informatics]. Retrieved from: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30734/ (in Ukrainian)

Huryn O.M. (2015) Multicultural education of high school students in the interaction of secondary schools and art museums. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyyiv: NAPN Ukrayiny, Inst. problem vykhov (in Ukrainian)

Kononets, N.V. (2012). Pedahohichni innovatsii vyshchoi shkoly: resursno-oriientovane navchannia. [Pedagogical innovations of higher school: resource-oriented studies]. Pedahohichni nauky : zb. nauk. pracz’, vyp. 54, pp. 76–80. (in Ukrainian)

Krasnova N. M. (2012) Pedagogical conditions of formation of world reflection in pupils of 5–7 classes of specialized comprehensive schools of art profile in the process of art activity. Horyzonty osvity. Psykholohiya. Pedahohika : nauk.-metod. Zhurn, 3 (36), рр. 116–121 (in Ukrainian)

Perepelytsya, S. V. (2017) Veb-kvest yak zasib stvorennya rozvyvalʹnoho seredovyshcha na suchasnomu urotsi ukrayinsʹkoyi movy i literatury ta u pozaurochniy roboti [Web-quest as a means of creating a developmental environment in the modern lesson of Ukrainian language and literature and in extracurricular activities]. Ukrayinsʹka mova i literatura v shkolakh Ukrayiny. 10, рр. 40–44. (in Ukrainian)

Sokol I. M. (2013) Veb-kvest yak innovatsiynyy metod formuvannya tvorchoyi osobystosti [Web-quest as an innovative method of forming a creative personality] Osvita ta rozvytok obdarovanoyi osobystosti. 2 (9), рр. 28–31. (in Ukrainian).

Опубліковано

2021-03-11

Як цитувати

Краснова, Н. М., & Тимофеєва, І. П. (2021). Квест-технологія на уроках мистецтва в старшій школі . Мистецтво та освіта, (1 (99), 26–31. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2021-1(99)-26-31