Мистецько-педагогічна технологія «Мобільний театр пісні «Левеня»

Автор(и)

  • Ольга Феліксівна Железник вчитель музичного мистецтва, СЗШ № 50 ім. А. Макаренка, м. Львів, Україна
  • Олександра Михайлівна Гурин кандидат педагогічних наук, завідувака відділу психологічного супроводу, соціальної адаптації та виховання молоді, НМЦО, м. Львів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-2-57-62

Ключові слова:

мобільний театр пісні, театральна педагогіка, педагогічна технологія, волонтерська робота

Анотація

Висвітлено досвід доброчинної діяльності Мобільного театру пісні «Левеня» СЗШ № 50 м. Львова, описано зміст та практичне значення роботи театральної студії у навчанні, вихованні учнів та сприянні психологічній реабілітації поранених у зоні ООС (АТО) воїнів Збройних Сил України. На основі аналізу діяльності колективу проаналізовано особливості організації театру пісні, напрями і технології його роботи. Представлено практичні рекомендації вчителям щодо створення і функціонування подібної театральної студії на базі загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних установ.

Посилання

Bashniak, L. I. (2009). Striletski teatry lehionu USS i Halytskoi armii [Stole theaters of the USS Legion and Galician Army]. Ukraina: Kulturna Spadshchyna, Natsionalna Svidomist, Derzhavnist, 18, 249-255. Retrieved from inst-ukr.lviv.ua/files/20/02-16Bashnyak.pdf

Vozniak, M. (1919). Pochatky ukrainskoi komedii (1619-1819) [The beginnings of Ukrainian comedy (1619-1819)]. Lviv: Vyd. «Vsesvit. b-ky».

Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Encyclopedic Dictionary]. (2nd). Rivne: Volynski oberehy.

Dubaseniuk, O. A. (2001). Tekhnolohichnyi pidkhid do profesiino-pedahohichnoi pidhotovky: poshuky ta perspektyvy [Technological approach to vocational and pedagogical preparation: Searches and perspectives]. In O.A. Dubaseniuk (Ed.), Tekhnolohii profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv. Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. ped.un-tet.

Komarovska, O. A. (2006). Teatr i shkola: vykhovuiut odnodumtsiv [Theater and school: Educate like-minded people]. Nizhyn: TOV «Vydavnytstvo «Aspekt Polihraf».

Korotkova, R. I. (2008). Metodyka pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pedahohiv do orhanizatsii ta kerivnytstva teatralnym kolektyvom [Methodology of preparing future social educators for the organization and management of the theatre group]. In Naukovyi chasopys NPU imeni M. P.Drahomanova: Vol. 8. Seriia 11 «Sotsiolohiia. Sotsialna robota. Sotsialna pedahohika. Upravlinnia»: zb. nauk. prats (pp. 80-84). Kyiv: NTU imeni M. P.Drahomanova

Luzhnytskyi, H. (2004). Ukrainskyi teatr: Vol. 1 [Ukrainian theatre]. Lviv: Vyd. LNU.

Sinenko, P. A. (2009). Teatralna pedahohika u shkilnomu prostori [Theatrical pedagogy in the school space]. Sybirskyi Vchytel, 6(30).

Sulyma, M. M. (2005). Ukrainska dramaturhiia XVII-XVIII st.: lyteraturnaia krytyka [Ukrainian drama XVII-XVIII centuries: Literary criticism]. Kyiv: Foliant: Stylos.

Bazhan, M. P. (Ed.). Ukrainska radianska entsyklopediia: Vol. 1-12 [Ukrainian Soviet Encyclopedia]. (2nd ed). Kyiv: Holovna redaktsiia URE, 1974–1985.

Franko, I. (1983). Tvory: Vol. 41 [Works]. Kyiv: Vyd. «Nauk. Dumka».

Shakhrai, V. M. (2011). Potentsial interaktyvnoho teatru u formuvanni sotsialnoi kompetentnosti shkoliariv [Potential of interactive theater in formation of schoolchildren’s social competence]. Sotsialna Pedahohika: Teoriia ta Praktyka, 4, 48–55.

Опубліковано

2019-06-14

Як цитувати

Железник, О. Ф., & Гурин, О. М. (2019). Мистецько-педагогічна технологія «Мобільний театр пісні «Левеня». Мистецтво та освіта, (2 (92), 57–62. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-2-57-62