Підготовка педагогів мистецьких дисциплін в умовах неформальної освіти

Автор(и)

  • Ольга Володимирівна Просіна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДВНЗ «УМО» НАПН України, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-3-54-57

Ключові слова:

неформальна, формальна, інформальна освіта, проект професійного розвитку, змішана, офлайн, онлайн моделі навчання

Анотація

Розглянуто поняття неформальна, інформальна, формальна освіта; наведено визначення основних моделей навчання: змішана, онлайн, офлайн; розкрито сутність поняття «проект професійного розвитку»; описано проект професійного розвитку «Толока» та його етапи; наведено концепцію події в рамках проекту професійного розвитку «Освітня толока» за темою: «Толока митців та освітян: від проекції до результату», метою якої є налагодження міжгалузевої комунікації між діячами мистецтва та освітянами мистецької освітньої галузі.

Посилання

O.V. (2018). Toloka pozashkilnykiv [Joint work of afterschool educators]. Kyiv: SPD Reznykov V.S.

Sorochan, T., Danyliev, A., Rudina, O., & Diachenko, B. (2013). Profesiinyi rozvytok kerivnykiv i pedahohichnykh pratsivnykiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv u pisliadyplomnii pedahohichnii osviti rehionalnoho rivnia [Professional development of managers and pedagogical staff of general educational institutions in postgraduate pedagogical education of the regional level]. Luhansk: SPD Rieznikov V.S

A memorandum on lifelong learning. (2002). Retrieved from http://arhiv.acs.si/dokumenti/Memorandum_on_Lifelong_Learning.pdf

Arbaugh, J. B., Desai, А., Rau, В., & Sridhar, B. S. (2010). A review of research on online and blended learning in the management disciplines: 1994–2009. Organization Management Journal, 7.

Moore, M. G. (2000). Theory of transactional distance. In D. Keegan (Ed.), Theoretical principles of distance education. New York: Routledge.

Опубліковано

2019-08-22

Як цитувати

Просіна, О. В. (2019). Підготовка педагогів мистецьких дисциплін в умовах неформальної освіти. Мистецтво та освіта, (3 (93), 54–57. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-3-54-57