Інстаграм як сучасне освітнє середовище

Автор(и)

  • Анастасія Олексіївна Мірошниченко студентка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-3-40-45

Ключові слова:

інстаграм, освітнє середовище, творчий розвиток дитини, методи креативності, навчання образотворчого мистецтва

Анотація

У статті здійснено аналіз освітнього потенціалу середовища соціальної мережі «Інстаграм». Охарактеризовано його можливості для вчителів і учнів у аспекті поширення навчальної інформації в зручному й зрозумілому для сучасної молоді форматі, що обумовлено молодістю аудиторії інстаграму, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом налаштування системи орієнтування в середині певного профілю, кращою візуальною складовою платформи, можливістю подавати інформацію у різноманітних і зручних форматах.

У ході дослідження було розроблено й апробовано два інстаграм-профілі теоретичного і практичного спрямування з образотворчого мистецтва, результати тестування яких сприяли виявленню найбільш вдалих і продуктивних онлайн-технологій навчання.

Посилання

Vsia statistika interneta na 2019 god – v mire i v Rossii [All Internet statistics for 2019 – in the world and in Russia]. Retrieved from https://www.web-canape.ru/business/vsya-statistika-interneta-na-2019-god-v-mire-i-v-rossii

Kurkina, D.V. (2018). Pedagogicheskii potentsial i problemy onlain-obucheniia [Pedagogical potential and problems of online learning]. Vestnik Nauki i Obrazovaniia, 11, 71-76.

Navishcho i yak rozvyvaty fantaziiu u dytyny [Why and how do we develop a child’s imagination?]. Retrieved from https://evahappyma.com.ua/navishho-i-yak-rozvyvaty-fantaziyu-u-dytyny

Fomina, A.S. (2016). Onlain obuchenie v vysshem uchebnom zavedenii: metodiki, kontent, tekhnologii [Online learning in institution of higher education: Methods, content, technology]. Obshchestvo: Sotsiologiia, psikhologiia, pedagogika. Nauchnyi Zhurnal, 1, 101-106.

Instagram website. Retrieved from https://ru.wikipedia.org/wiki/Instagram

Опубліковано

2020-08-15

Як цитувати

Мірошниченко, А. О. (2020). Інстаграм як сучасне освітнє середовище. Мистецтво та освіта, (3 (97), 40–45. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-3-40-45