Теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу

Автор(и)

  • Олена Василівна Гайдамака кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-3-6-12

Ключові слова:

здобувачі освіти, підручник, оцінювання результатів навчання, компетентнісний, інтегрований, діяльнісний, особистісно-орієнтований підходи в навчанні

Анотація

Позначено теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на основі компетентнісного підходу. Визначено особливості реалізації на уроках мистецтва органічного впровадження компетентнісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів у навчанні через провідні види діяльності, представлені двома взаємопов'язаними складовими – сприйняття (аналіз-інтерпретація) і творення мистецтва, а також системі оцінювання результатів навчання учнів.

Посилання

Arystova, L.S. (2019). Slovesni metody na urokakh muzychnoho mystetstva ta intehrovanoho kursu «Mystetstvo» [Verbal methods at music lessons and integrated course “Art”]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3 (93), 10-16.

Kondratova, L. H. (2019). Dystantsiinyi kurs «Metodyka vykladannia mystetstva v pochatkovi shkoli na zasadakh NUSh» yak zasib profesiinoho samorozvytku vchytelia mystetstva [Distance course “Methods of teaching art in primary school on the basis of the New Ukrainian School” as a means of art teachers’ professional self-development]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 3 (93), 50-53.

Masol, L. M. (2019). Metodyka navchannia intehrovanoho kursu “Mystetstvo” u 1-2 klasakh ZZSO na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [Methods of teaching the integrated course “Art” in 1-2 grades of institutions of general secondary education based on the competence approach]. Kyiv: Heneza.

Kobernyk, I., & Zvyniatskivska, Z. (Eds.). (2020). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia v shkoli [Organization of distance learning at school]. Retrieved from https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/06/GRYF_Metodychni_rekomendatsii-_dystantsiy-na_osvita_razvoroty.pdf

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogy of art (Theory and methods of teaching art disciplines)]. Kyiv: Osvita Ukrainy.

Rostovskyi, O. Ya. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity [Theory and methods of music education]. Ternopil: Navchalna knyha–Bohdan.

Shcholokova, O. P. (2016). Naukovo-metodychni zasady udoskonalennia protsesu navchannia uchniv na urokakh svitovoi khudozhnoi kultury [Scientific and methodological principles of improving the learning process of students at lessons of world art culture]. Mystetstvo ta Osvita [Art and Education], 1, 2-5. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2016_1_2

Опубліковано

2020-08-15

Як цитувати

Гайдамака , О. В. (2020). Теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу. Мистецтво та освіта, (3 (97), 7–12. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-3-6-12