Моделювання уроку музичного мистецтва у вербальній формі
DOI:
https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-4(98)-9-20Ключові слова:
урок музичного мистецтва, модель уроку, план, конспект, технологічна картаАнотація
У статті розглядається питання моделювання уроку музичного мистецтва, що може бути поданим у вербальній формі. Представлено погляд автора щодо моделі уроку музичного мистецтва та її елементів, які включають: тему і цілепокладання; ресурсне забезпечення; структуру уроку; методи, прийоми на різних етапах уроку; очікувані результати. Запропоновані елементи дозволяють вчителеві вибудовувати власні моделі уроку та представляти їх у вигляді плану, або конспекту, або технологічної карти. Для прикладу наводяться розроблені автором зразки плану, конспекту, технологічної карти одного уроку в 3-му класі (тема уроку: «Фрески Софії Київської»).
Посилання
Abdulin, E. B., & Nikolaeva, E. V. (2006). Metodika muzykalnogo obrazovaniia [Methods of musical education]. Moscow: Muzyka.
Abdullin, E. B., & Nikolaeva, E. V. (2013). Sovremennye teoreticheskie predstavleniia ob uroke muzyki [Modern theoretical ideas about the lesson of music]. Muzykalnoe Iskusstvo i Obrazovanie, 1, 155-165. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-teoreticheskie-predstavleniya-ob-uroke-muzyki
Abdullin, E. B., & Nikolaeva, E. V. (2013). Teoriia muzykalnogo obrazovaniia [Theory of musical education]. (2nd ed.). Moscow: Prometei.
Dakhin, A. N. (2012). Modelirovanie kompetentnosti uchastnikov otkrytogo obshchego obrazovaniia [Modeling the competence of participants in open general education]. (Doctoral dissertation, Moscow). Retrieved from https://www.dissercat.com/content/modelirovanie-kompetentnosti-uchastnikov-otkrytogo-obshchego-obrazovaniya
Zamiatina, T. A. (2007). Sovremennyi urok muzyki: metodika konstruirovaniia, stsenarii provedeniia, tekstovyi kontrol [Modern music lesson: Design techniques, scenarios, text control]. Moscow: Globus.
Koval, L. V. (2019). Kontseptualni zasady modeliuvannia uroku v umovakh Novoi ukrainskoi shkoly [Conceptual ambush of the model of a lesson in the minds of the New Ukrainian School]. In Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy: zbirnyk naukovykh prats: Vol. 69 (pp. 101-104). Kyiv: Vyd-vo NPU im. M. P. Drahomanova. Retrieved from http://dspace.bdpu.org:8080/xmlui/handle/123456789/837
Konarzhevskyi, Yu. A. (2008). Analiz uroku [Analysis lesson]. Kharkiv: Ranok.
Lvova, Yu. L. (1992). Tvorcheskaia laboratoriia uchitelia [Teacher’s creative laboratory]. (3rd ed.). Moscow.
Masol, L. M. (2020). Metodika vykladannia intehrovanoho kursu “Mystetstvo” [Methodology for the integration of the course “Art”]. Kyiv: Heneza.
Mikheev, V. I. (2006). Modelirovanie i metody teorii izmerenii v pedagogike [Modeling and methods of measurement theory in pedagogy]. (3rd ed.). Moscow: KomKniga.
Moiseiuk, N. Ye. (2001). Pedahohika [Pedagogy]. (5th ed.). Kyiv.
Nova ukrainska shkola: Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian school: Conceptual Principles for the Secondary School Reform]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Novikov, A. M. (2013). Pedagogika: slovar sistemy osnovnykh poniatii [Pedagogy: A dictionary of the system of basic concepts]. Moscow: Izdatelskii tsentr IET.
Podlasyi, I. P. (2004). Pedagogika: 100 voprosov – 100 otvetov [Pedagogy: 100 questions – 100 answers]. Moscow: VLADOS-press.
Polonskii, V. M. (2004). Slovar po obrazovaniiu i pedagogike [Dictionary of education and pedagogy]. Moscow: Vysshaia shkola.
Rachina, B. S. (2007). Tekhnologii i metodika obucheniia muzyke v obshcheobrazovatelnoi shkole [Technologies and methods of teaching music in a secondary school]. St. Petersburg: Kompozitor.