Подготовка бакалавров музыкального образования в Республике Казахстан

Автор(и)

  • Алия Ануарбековна Момбек кандидат педагогических наук (PhD), ассоциированный профессор, Казахский национальный педагогический университет имени Абая, Алматы, Казахстан

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-1-1

Ключові слова:

бакалавр, музична освіта, підготовка, компетенції, освітня програма

Анотація

У статті розглядаються питання підготовки бакалаврів освіти спеціальності 5В010600 – Музична освіта за новою освітньою програмою, мета якої – підготовка висококваліфікованого вчителя музики, який володіє високою соціальною і громадянською відповідальністю, здатний здійснювати професійну діяльність. Висвітлюються завдання – забезпечення якісної професійної підготовки майбутніх вчителів музики у відповідності з соціальним замовленням суспільства, оновленням змісту освіти та світовими стандартами освіти. Наводяться види професійної діяльності – освітня (педагогічна); навчально-виховна; навчально-технологічна; соціально-педагогічна; експериментально-дослідницька; організаційно-управлінська.

Посилання

Aitbaeva, A. B., Shaigozova, Zh. N., & Mombek, A. A. (2016). Metodologiia innovatsionnogo proektirovaniia khudozhestvennoio obrazovaniia v sovremennykh realiiakh [Methodology of innovative design of art education in modern realities]. Pedagogika i Psikhologiia, 2(27), 23-28.

Bektasova, G.K. (2016). Kollaborativnaia sreda kak effektivnaia forma organizatsii uroka v usloviiakh povysheniia kachestva obrazovaniia i vospitaniia [Collaborative environment as an effective form of organizing a lesson in the context of improving the quality of education]. Pedagogicheskoe masterstvo: Conference Proceedings (pp. 3-4). Moscow: Buky-Vedy. Retrieved from https://moluch.ru/conf/ped/archive/191/10615/

Voprosy modulnogo proektirovaniia rabochikh uchebnikh planov pedagogicheskikh spetsialnostei i unifikatsiia elektivnykh distsiplin [Issues of modular design of working curricula for pedagogical specialties and unification of elective disciplines]. (2012). Taraz.

Ministry of Education of Republic of Kazakhstan. (2006). Gosudarstvennyi obshcheobiazatelnyi standart obrazovaniia Respubliki Kazakhstan. Obrazovanie vysshee professionalnoe. Bakalavriat, Spetsialnost 050106 – Muzykalnoe obrazovanie. 3.08.256 [State education standard. Higher professional education. Bachelor’s degree, Specialty 050106 – Music education. 3.08.256].

The President of the Republic of Kazakhstan. (2010). Gosudarstvennaia programma razvitiia obrazovaniia Respubliki Kazakhstan na 2011-2020 gg [State Program for the Development of Education of the Republic of Kazakhstan for 2011-2020] (Decree No1118, December 7). Retrieved from http://online.zakon.kz/Document/?doc_id=30906915

Kenzhebaev, G. K., & Orumbaev, S. T. (2014). O nekotorykh aspektakh innovatsionnykh tekhnologii obucheniia studentov [n some aspects of innovative technology of teaching students]. Vestnyk KazNPU, seriia «Istoricheskie nauki», 1 (40), 140-142.

The President of the Republic of Kazakhstan. (2014). Kazakhstanskii put-2050: Edinaia tsel, edinye interesy, edinoe budushchee [Kazakhstan’s way -2050: Common goal, common interests, common future”] (President’s Address, January 17). Retrieved from http://www.akorda.kz/ru/page/page_215750_poslanie-prezidenta-respubliki-kazakhstan-n-nazarbaeva-narodukazakhstana-17-yanvarya-2014-g

Опубліковано

2019-02-28

Як цитувати

Момбек, А. А. (2019). Подготовка бакалавров музыкального образования в Республике Казахстан. Мистецтво та освіта, (1(91), 2–5. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-1-1