Мистецтво – універсальна мова кожного народу
DOI:
https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-2-51-57Ключові слова:
підручник, мистецтво, українське мистецтво, етнографічні регіони, міні-диспут, творчі завданняАнотація
У статті висвітлено проблеми сучасного підручника, а також деякі аспекти роботи з підручником «Мистецтво» (рівень стандарту, профільний рівень) на прикладі авторського підручника «Мистецтво» для учнів 10–11 кл. авторів Назаренко Н. В., Чєн Н. В., Севастьянова Д. О.
Розглянуто тему українського мистецтва через знайомство з етнографічними регіонами України, де кожний учень може знайти власний куточок малої батьківщини. Запропоновано можливість доповнення навчального матеріалу інтернет-ресурсами (прослуховування музичних творів, перегляд відеороліків до тем), варіанти творчих завдань, міні-диспутів тощо.
Посилання
Kak sozdavalsia etno-proekt «Spadok» [How the ethnic-project “Heritage” was created]. Retrieved from https://vogue.ua/article/fashion/brend/kak-sozdavalsya-etno-proekt-spadok.html
Kambalova, Ya. (2011). Suchasnyi pidruchnyk z istorii yak kliuchovyi komponent navchalno-metodychnoho komplektu [Modern textbook on history as a key component of the teaching methodilogical kit]. Istoriia v shkolakh Ukrainy, 7, Retrieved from http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/15746/1/Kambalova.pdf
Kosmina, O. Yu. (2005). Etnohrafichni rehiony Ukrainy [Ethnographic Regions of Ukraine]. In V.A. Smolii (Ed.), Entsyklopediia istorii Ukrainy: Vol 3. Kyiv: V-vo “Naukova dumka”. Retrieved from http://www.history.org.ua/?termin=Etnografichni_regiony_Ukrainy
Onyshchuk, L. (2015). Suchasnyi pidruchnyk – spetsyfichna kompleksna informatsiina model osvitnoho protsesu [Modern textbook – specific comprehensive informational model of the educational process]. Retrieved from http://lib.iitta.gov.ua/9799/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2.pdf