Моніторинг стану організації освітньої діяльності галузі «Мистецтво»

Автор(и)

  • Андрій Васильович Кучерук методист НМЦ моніторингових досліджень та організації наукової роботи Хмельницького ОІППО, Хмельницький, Україна
  • Анжела Євгеніївна Махмутова методист НМЦ з виховної роботи та позашкільної освіти Хмельницького ОІППО, Хмельницький, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-2-52-57

Ключові слова:

моніторинг, викладання мистецтва, вчителі, заклади загальної середньої освіти, Хмельницький ОІППО, Хмельницька область

Анотація

Актуалізується питання моніторингу стану організації освітньої діяльності галузі «Мистецтво» в закладах загальної середньої освіти. Висвітлюються етапи моніторингового дослідження, здійсненого авторами впродовж 2014–2019 навчальних років на базі Хмельницького ОІППО за участю методистів предметів художньо-естетичного циклу районних/міських методичних кабінетів ОТГ, керівників і вчителів мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів Хмельницької області. Представлено кількісні та якісні дані дослідження, наведено рекомендації щодо коригування й поліпшення виявленого стану.

Посилання

Yelnykova, H. V. (Ed.). (2009). Adaptyvne upravlinnia: sutnist, kharakterystyka, monitorynhovi systemy [Adaptive control: Essense, characteristics, monitoring systems]. Chernivtsi: Tekhnodruk.

Bainazarova, O. (2005). Systema monitorynhu yakosti osvity na rehionalnomu rivni. Monitorynhovi doslidzhennia yak informatsiina baza v systemi upravlinnia yakistiu osvity [The system of monitoring the quality of education at the regional level. Monitoring Research as an Information Base in the Quality Management System for Education]. Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, March 29-30.

Bobak, N. V. Monitorynh yakosti osvity: mizhnarodnyi dosvid [Monitoring the quality of education: An international experience]. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pedp/2010_1/65/met/ Bobak.pdf

Bodnenko, D. M., Zhyltsov, O. B., Leshchynskyi, O. L., & Mazur, N. P. (2014). Monitorynh navchalnoi diialnosti [Monitoring of educational activity]. Kyiv: Kyivskyi universytet imeni Borysa Hrinchenka.

Zeer, E. F. (2003). Psikhologiia professii [The psychology of the professions]. (2nd ed.). Moscow: Akademicheskii Proekt; Ekaterinburg: Delovaia kniga.

Lukina, T. O. (2006). Monitorynh yakosti osvity: teoriia i praktyka [Monitoring quality of education: theory and practice]. Kyiv: Vyd. dim «Shkilnyi svit»: Vyd. L. Halitsyna.

Luniachek, V. E., & Smirnova, M. Ye. (2010). Formuvannia upravlinskoi kompetentnosti kerivnyka zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu na zasadakh andrahohiky [Formation of managerial competence of the head of a comprehensive educational institution based on andragogy]. Retrieved from http://tme.umo.edu.ua/docs/3/10lunepa.pdf

Liashenko, O. I., & Rakov, S.A. (2008). Testovi tekhnolohii i monitorynh v systemi osviti Ukrainy: stan i perspektyvy rozvytku [Testing technologies and monitoring in the education system of Ukraine]. Visnyk TIMO, 11–12, 67–71.

Maiorov, A. N. (2000). Monitoring i problemy informatsionnogo obespecheniia upravleniia obrazovaniem [Monitoring and problems of information support of educational management]. Narodnoe Obrazovanie, 8.

Lokshyna, O. L. (Ed.). (2004). Monitorynh standartiv yakosti osvity: svitovi dosiahnennia ta ukrainski perspektyvy [Monitoring the standards of education quality: Global achievements and Ukrainian perspectives]. Kyiv: K.I.S.

Ministry of Science and Education of Ukraine. (2020). Pro zatverdzhennia Poriadku provedennia monitorynhu yakosti osvity [On Approval of the Procedure for Monitoring the Quality of Education]. (Decree No.54, January 16). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0154-20

Romanichenko, I. V., & Kolinko, O. A. (2008). Monitorynh v osviti. Chastyna I u pytanniakh i vidpovidiakh [Monitoring in education. Part I in Q&A]. Mykolaiv.

Fomenkov, A. I. (2004). Monitoryng kak prakticheskaia sistema informatsionnoho obsluzhivaniia upravleniia shkoloi. Nauchnye trudy mezhdunarodnoi nauchno-prakticheskoi konferentsii uchenykh MADY (GTU), MSKhA, LNAU. T. 4. Pedahohyka y metodyka [Monitoring as a practical school management information service system]. Scientific works of the International Scientific and Practical Conference of Scientists MADI (GTU), ICCA, LNAU January 5-6). T. 4. Pedagogy and methodology (pp. 126–130). Moscow-Luhansk: Izdatelstvo MADY (GTU), MSKhA, LNAU, Smolensk OOO «Inga».

Shleikher, A. (2018). Naikrashchyi klas u sviti: yak stvoryty osvitniu systemu 21-ho stolittia [The best class in the world: How to create a 21st century education system]. Lviv: Litopys. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/yakist-osviti/shlyaykher-naykrashchiy-klas-u-sviti-yak-stvoriti-sistemu-osviti-21-go-stolittya.pdf

Ministry of Science and Education of Ukraine. (2010). Pro provedennia monitorynhoho doslidzhennia yakosti khudozhno-estetychnoi osvity u 4-kh klasakh zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv [On conducting a research study of the quality of art and aesthetic education in 4th grades education institutions]. (Decree No 995, October 22). Retrieved from Rezhym dostupu: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/10007/

Опубліковано

2020-06-25

Як цитувати

Кучерук, А. В., & Махмутова, А. Є. (2020). Моніторинг стану організації освітньої діяльності галузі «Мистецтво». Мистецтво та освіта, (2 (96), 51–57. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-2-52-57