Мистецько-освітній проєкт «Знаменні та пам’ятні дати»: ціннісно-виховний потенціал
DOI:
https://doi.org/10.32405/2308-8885-2022-1-2(103-104)-57-62Ключові слова:
мистецько-освітній проєкт, знаменні та пам’ятні дати, мистецько-освітній довідник, навчально-методичний посібник, ООН, ЮНЕСКО, діалог культур, культурна різноманітність, формування професійних компетентностей, ЗВОАнотація
Розкрито ціннісно-виховний потенціал мистецько-освітнього проєкту «Знаменні та пам’ятні дати». Обґрунтовано зміст, мету, основні завдання проєкту, його етапи, особливості організації та розгортання з метою формування професійних компетентностей здобувачів освіти всіх мистецьких спеціальностей закладів вищої освіти з акцентом на культурологічній компетентності. В основі проєкту – навчально-методичний посібник для студентів закладів вищої освіти та його різнобічне впровадження у процес їхньої фахової підготовки. Описано функціонал посібника, специфіку його використання педагогами різних дисциплін у навчанні студентів різних курсів.
Посилання
Dykalo, V. (2016). Muzychne kraieznavstvo Rivnenshchyny yak navchalnyi kurs: do postanovky problemy [Musical local studies of Rivne region as a training course: To the problem]. Nova pedahohichna dumka, 2 (86), 124-128.
Dikun, I. A. (2021). Mystetskyi proiekt u fakhovii pidhotovti maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetsva [Art project in the professional training of future music teachers]. Mystetsvo ta Osvita [Art and Education], 4 (102), 37-43.
Horbenko, O. B. Metod khudozhno-tvorchykh proiektiv u formuvanni muzychno-vykonavskoi kompetentnosti mabutnikh uchyteliv muzyky [The method of artistic and creative projects in the formation of musical-performing competence of future music teachers]. Naukovi zapysky. Seriia Pedahohichni nauky, 155, 55-59.
Dykalo, V. I., Smalko, M. F., & Yakovenko, L. P. (Eds.) (2015). Znamenni ta pamyatni daty 2015 roku : mysteczko-osvitnij dovidnyk [Significant and memorable dates of 2015: an artistic and educational guide]. Rivne: O. Zen.
Prokopchuk, V. I., Smalko, M. F., & Yakovenko, L. P. (Eds.) (2019). Znamenni ta pamyatni daty 2019 roku: mystetsko-osvitnii dovidnyk [Significant and memorable dates of 2015: An artistic and educational guide]. Rivne: O. Zen.
Merezha asotsiovanykh shkil YuNESKO [UNESCO Associated Schools Network]. Retrieved from https://aspnet.unesco.org/en-us/Pages/About_the_network.aspx
Ministry of Foreign Affairs of Ukraine. Uchast Ukrainy u diialnosti YuNESKO [Ukraine’s participation in UNESCO]. Retrieved from https://mfa.gov.ua/mizhnarodni-vidnosini/yunesko/uchast-ukrayini-u-diyalnosti-yunesko
United Nations. Mir, dostoinstvo i ravenstvo na zdorovoi planete [Peace, dignity and equality on a healthy planet]. Retrieved from https://www.un.org/ru/observances
Prokopchuk, V. I. (2021). Muzychne kraieznavstvo Rivnenshchyny [Musical local knowledge of Rivne region]. Rivne: O. Zen.
Prokopchuk (Dykalo), V. I. (2019). Mystetske kraieznavstvo yak chynnyk natsionalno-patriotychnoho vykhovannya maibutnikh pedahohiv [Art local studies as a factor of national-patriotic education of future teachers]. Molod i Rynok, 12 (179), 64–69. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193520
Slipchyshyn, L. V. (2021). Formuvannia etnokulturnoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv narodnykh khudozhnikh promysliv i remesel [Formation of ethnocultural competence in future specialists of folk arts and crafts]. Mystetsvo ta Osvita [Art and Education], 3 (101), 52-58.
UNESCO. Znamenni daty [Significant dates]. Retrieved from https://ru.unesco.org/celebrations
UNESCO. Korotko o YuNESKO: Missiia i mandate [Briefly about UNESCO: Mission and mandate]. Retrieved from https://ru.unesco.org/about-us/introducing-unescо
Hrynchuk I. P., Serniak O. M. Forming the students of humanitarians’ emotional intellect: Comparative, methodological and experimental aspects. Mystetsvo ta Osvita [Art and Education], 3 (97), 53-57.