Мистецько-освітній проєкт «Знаменні та пам’ятні дати»: ціннісно-виховний потенціал

Автор(и)

  • Вікторія Ігорівна Прокопчук кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гри на музичних інструментах Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету, м. Рівне, Україна https://orcid.org/0000-0002-7593-6837
  • Марина Федорівна Смалько старший викладач кафедри гри на музичних інструментах Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету, м. Рівне, Україна https://orcid.org/0000-0001-8653-852X

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2022-1-2(103-104)-57-62

Ключові слова:

мистецько-освітній проєкт, знаменні та пам’ятні дати, мистецько-освітній довідник, навчально-методичний посібник, ООН, ЮНЕСКО, діалог культур, культурна різноманітність, формування професійних компетентностей, ЗВО

Анотація

Розкрито ціннісно-виховний потенціал мистецько-освітнього проєкту «Знаменні та пам’ятні дати». Обґрунтовано зміст, мету, основні завдання проєкту, його етапи, особливості організації та розгортання з метою формування професійних компетентностей здобувачів освіти всіх мистецьких спеціальностей закладів вищої освіти з акцентом на культурологічній компетентності. В основі проєкту – навчально-методичний посібник для студентів закладів вищої освіти та його різнобічне впровадження у процес їхньої фахової підготовки. Описано функціонал посібника, специфіку його використання педагогами різних дисциплін у навчанні студентів різних курсів.

Посилання

Dykalo, V. (2016). Muzychne kraieznavstvo Rivnenshchyny yak navchalnyi kurs: do postanovky problemy [Musical local studies of Rivne region as a training course: To the problem]. Nova pedahohichna dumka, 2 (86), 124-128.

Dikun, I. A. (2021). Mystetskyi proiekt u fakhovii pidhotovti maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetsva [Art project in the professional training of future music teachers]. Mystetsvo ta Osvita [Art and Education], 4 (102), 37-43.

Horbenko, O. B. Metod khudozhno-tvorchykh proiektiv u formuvanni muzychno-vykonavskoi kompetentnosti mabutnikh uchyteliv muzyky [The method of artistic and creative projects in the formation of musical-performing competence of future music teachers]. Naukovi zapysky. Seriia Pedahohichni nauky, 155, 55-59.

Dykalo, V. I., Smalko, M. F., & Yakovenko, L. P. (Eds.) (2015). Znamenni ta pamyatni daty 2015 roku : mysteczko-osvitnij dovidnyk [Significant and memorable dates of 2015: an artistic and educational guide]. Rivne: O. Zen.

Prokopchuk, V. I., Smalko, M. F., & Yakovenko, L. P. (Eds.) (2019). Znamenni ta pamyatni daty 2019 roku: mystetsko-osvitnii dovidnyk [Significant and memorable dates of 2015: An artistic and educational guide]. Rivne: O. Zen.

Merezha asotsiovanykh shkil YuNESKO [UNESCO Associated Schools Network]. Retrieved from https://aspnet.unesco.org/en-us/Pages/About_the_network.aspx

Ministry of Foreign Affairs of Ukraine. Uchast Ukrainy u diialnosti YuNESKO [Ukraine’s participation in UNESCO]. Retrieved from https://mfa.gov.ua/mizhnarodni-vidnosini/yunesko/uchast-ukrayini-u-diyalnosti-yunesko

United Nations. Mir, dostoinstvo i ravenstvo na zdorovoi planete [Peace, dignity and equality on a healthy planet]. Retrieved from https://www.un.org/ru/observances

Prokopchuk, V. I. (2021). Muzychne kraieznavstvo Rivnenshchyny [Musical local knowledge of Rivne region]. Rivne: O. Zen.

Prokopchuk (Dykalo), V. I. (2019). Mystetske kraieznavstvo yak chynnyk natsionalno-patriotychnoho vykhovannya maibutnikh pedahohiv [Art local studies as a factor of national-patriotic education of future teachers]. Molod i Rynok, 12 (179), 64–69. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193520

Slipchyshyn, L. V. (2021). Formuvannia etnokulturnoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv narodnykh khudozhnikh promysliv i remesel [Formation of ethnocultural competence in future specialists of folk arts and crafts]. Mystetsvo ta Osvita [Art and Education], 3 (101), 52-58.

UNESCO. Znamenni daty [Significant dates]. Retrieved from https://ru.unesco.org/celebrations

UNESCO. Korotko o YuNESKO: Missiia i mandate [Briefly about UNESCO: Mission and mandate]. Retrieved from https://ru.unesco.org/about-us/introducing-unescо

Hrynchuk I. P., Serniak O. M. Forming the students of humanitarians’ emotional intellect: Comparative, methodological and experimental aspects. Mystetsvo ta Osvita [Art and Education], 3 (97), 53-57.

Опубліковано

2022-05-20

Як цитувати

Прокопчук, В. І., & Смалько, М. Ф. (2022). Мистецько-освітній проєкт «Знаменні та пам’ятні дати»: ціннісно-виховний потенціал. Мистецтво та освіта, (1-2 (103-104), 57–62. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2022-1-2(103-104)-57-62