Творчі завдання для формування партнерських якостей особистості в ансамблевому музикуванні

Автор(и)

  • Хуан Ханьцзе аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Україна – Китай

Ключові слова:

музична творчість, партнерство, вокально-ансамблеве виконавство, сценічна взаємодія, комплекс творчих завдань

Анотація

У статті окреслено проблему формування партнерських якостей особистості. Як потужний засіб досягнення такої мети розглянуто навчання музики, передусім потенціал ансамблевого музикування в невеликих за складом формах. Визначено можливості вокального ансамблю як у власне музично-розвивальному векторі, так і у вихованні в особистості почуття взаємодії і взаєморозуміння, міжкультурної толерантності. Запропоновано комплекс творчих завдань для учнів різного віку, які охоплюють основні види мистецької творчості на уроках і в позаурочний час. Завдання згруповані таким чином: одні використовують під час сприймання-інтерпретації творів, другі – під час їх безпосереднього виконання, треті передбачають вправляння в партнерстві поза музичною творчістю, але спрямовані на досягнення її мети.

Посилання

Kristi, G. V. (1978). Vospitanie aktera shkoly Stanislavskogo [Education of the actor of Stanislavsky school]. (2nd). Moscow: Iskusstvo.

Liu Liu (2009). Teoriia i praktika akterskogo treninga v sovremennoi kitaiskoi teatralnoi shkole [Theory and practice of actor training in contemporary Chinese theatre school]. (Doctoral dissertation, St. Petersburg).

Marianenko, I. O. (1964). Stsena, aktory, roli [Scene, actors, roles]. Kyiv: Mystetstvo.

Sun Minkhan (2011). Akterskoe masterstvo v kytaiskom klassicheskom teatre [Acting skills in the Chinese classical theatre]. Kultura narodov Prichernomoria, 214, 152–154.

Toporkov, V. O. (2002). Stanislavskii na repetytsii [Stanislavsky on rehearsals]. Moscow: AST-Press.

Chenbei, S. (2003). Dvizheniia aktera, kostium i grim v pekinskoi opera [Actor's Movement, Costume and Makeup at the Beijing Opera]. In Pekinskaia opera (pp. 120–123). Intercontinental Publishing House of China. Retrieved from http://vneshnii-oblik.ru/raznoe/teatr/chenbej-grim-opera.html

Shchepkina-Kupernik, T. L. (1956). Iz vospominanii o russkom teatre [From memories of the Russian theatre]. Moscow: Gosudarstvennoe izdatelstvo detskoi literatury Ministerstva prosvesheniia RSFSR.

Опубліковано

2018-05-28

Як цитувати

Ханьцзе, Х. (2018). Творчі завдання для формування партнерських якостей особистості в ансамблевому музикуванні . Мистецтво та освіта, (2 (88), 7–10. вилучено із https://artedu.com.ua/index.php/adm/article/view/174