Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру

Автор(и)

  • Наталія Євгенівна Миропольська Доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2018-4-31-34

Ключові слова:

смисловий континіум, школярі, мистецтво театру, творчість І. Кочерги та М. Куліша

Анотація

У статті висвітлено варіанти методики заохочення школярів до мистецтва театру та їх висвітлення на прикладах матеріалу третього розділу підручника «Мистецтво» (10–11 класи) авторів О. Комаровської, Н. Миропольської, С. Ничкало, І. Руденко, де учням пропонується, окрім інших видів мистецтва, «театральний тур» Україною.

Пропонується активне використання смислового континіуму п’єс, який, завдяки відкритості незмінного протягом усього часу існування тексту, змінюється відповідно до певного соціокультурного життя людей. Стаття побудована на використанні прикладів творчості І. Кочерги та М. Куліша.

Посилання

Adorno, T. (2002). Teoriia estetyky [Theory of aesthetics]. Kyiv: Osnovy.

Vlasov, V. S. (2013). Istoriia Ukrainy. Vstup do istorii. Pidruchnyk dlia 5-oho klasu [History of Ukraine. Introduction to history. Textbook for 5th grade]. Kyiv: Heneza.

Grinchenko, B.D. (1900). Narodnye spektakli [Folk performances]. Chernigov: Typografiia Gubern. Zemstva.

Zolote slovo. Khrestomatiia literatury Ukrainy-Rusi epokhy Serednovichchia IX-XV st.: Vol.2. [Golden word. The textbook of literature of Ukraine-Russia of the Middle Ages of the IX-XV centuries]. (2002). Kyiv: Akonit.

Istoriia russkogo iskusstva: Vol. 1 [History of Russian art]. (1953). Moscow: AN SSR.

Komarovska, O. A., Myropolska, N. Ye., Nychkalo, S. A., & Rudenko, I. V. (2018). Mystetstvo (riven standartu, profilnyi riven): pidruch. dlia 10 (11) klasiv [Art (level of standard, profile level): Textbook for 10th(11th) grade]. Kharkiv: Vyd-vo «Ranok».

Korniienko, N. (1998). Les Kurbas: Repetytsiia maibutnoho [Les Kurbas: Rehearsal of the future]. Kyiv: Fakt.

Kulish, M. (2001). Piesy [Plays]. Kyiv: Naukova dumka.

Опубліковано

2018-12-04

Як цитувати

Миропольська, Н. Є. (2018). Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру . Мистецтво та освіта, (4 (90), 31–34. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2018-4-31-34