LEGO на уроках музичного мистецтва в початковій школі

Автор(и)

  • Оксана Степанівна Моторна завідувачка кабінету мистецтва та фізичної культури Рівненського ОІППО, м. Рівне, Україна
  • Ольга Олексіївна Капінос учитель музичного мистецтва Опорного навчального закладу Білокриницька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Кременецької районної ради Тернопільської області, с. Білокриниця, Кременецький район, Тернопільська область

DOI:

https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-4-12-18

Ключові слова:

Нова українська школа, урок музичного мистецтва, музично-дидактичні ігри, LEGO-цеглинки, ігрові вправи, молодші школярі

Анотація

Актуалізовано проблему застосування ігрових вправ з LEGO з молодшими школярами на уроках музичного мистецтва в контексті положень Концепції «Нова українська школа». Подаються методичні рекомендації щодо особливостей використання LEGO-цеглинок у музичному навчанні та способи роботи з цим дидактичним матеріалом. Представлено комплекс авторських ігрових вправ із використанням цеглинок LEGO, що мають на меті створити позитивну навчальну мотивацію школярів та сприяти формуванню предметних компетентностей учнів на уроках музичного мистецтва в умовах Нової української школи.

Посилання

Borysova, O. O. (1994). Formuvannia tvorchykh zdibnostei molodshykh shkoliariv u protsesi muzychnoi navchalno-ihrovoi dramatyzatsii [Formation of creative abilities of primary schoolchildren in the process of musical educational and play dramatization]. (Dissertation Abstract, Kyiv).

Hra po-novomu, navchannia po-inshomu [Playing in a new way, learning differently]. (2018). Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/LEGO/po-novomu-navchannya-po-inshomu.pdf

Lobach, O. O. (2004). Muzychno-dydaktychni ihry v shkoli [Music-didactic games at school]. Poltava: Vydavnytstvo Poltavskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni V.H.Korolenka.

Marievych, N. K. (2008). Muzychno-ihrova diialnist molodshykh shkoliariv: rozvyvalno-vykhovnyi potentsial u konteksti innovatsiinykh pidkhodiv [Musical and play activity of primary schoolchildren: Developmental and educational potential in the context of innovative approaches]. In I. A. Ziaziun (Ed.), Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy: Vol. 17. Kyiv–Vinnytsia: DOV «Vinnytsia».

Marievych, N. K. (2015). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do orhanizatsii muzychno-ihrovoi diialnosti molodshykh shkoliariv [Preparation of future primary school teachers for organizing music and playing activities for primary schoolchildren]. (Dissertation Abstract, Vinnytsia).

Mishedchenko, V. V. (2013). Vykorystannia muzychno-dydaktychnykh ihor na urokakh muzyky v pochatkovii shkoli [The use of music-didactic games at music lessons in primary schoolchildren]. In Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia. Seriia: Psykholoho-pedahohichni nauky: Vol. 1 (pp. 192-195). Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_44

Ruda, H. S. (2018). Rozvytok muzychnykh zdibnostei uchniv pochatkovoi shkoly v protsesi ihrovoi diialnosti [Development of musical abilities of primary schoolchildren in the process of playing activities]. (Dissertation Abstract, Kyiv).

Usi pershi klasy v Ukraini bezkoshtovno otrymaiut nabory LEGO – Memorandum mizh MON ta The LEGO Foundation [All First Classes in Ukraine will receive LEGO kits for free – Memorandum between Ministry of Education of Ukraine and The LEGO Foundation]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/news/usi-pershi-klasi-v-ukrayini-bezkoshtovno-otrimayut-nabori-lego-memorandum-mizh-mon-ta-lego-foundation

Shist tsehlynok v osvitnomu prostori shkoly [Six bricks in the educational space of the school]. (2018). The LEGO Foundation. Retrieved from https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/05/tseglinok-kviten-2018-web.pdf

Shut, M. M. (2018). Klasyfikatsiia muzychnykh ihor yak pedahohichnoho instrumentariiu formuvannia tvorchykh umin molodshykh shkoliariv [Classification of music games as a pedagogical toolkit for the formation of creative skills of primary schoolchildren]. Mystetstvo ta Osvita, 2 (88), 2–7.

Опубліковано

2019-12-10

Як цитувати

Моторна, О. С., & Капінос, О. О. (2019). LEGO на уроках музичного мистецтва в початковій школі. Мистецтво та освіта, (4 (94), 12–18. https://doi.org/10.32405/2308-8885-2019-4-12-18